Thursday, June 9, 2011

binatang !!

selama ni entry aq sumenya yang agak sopan kn ?
so kali ni aq nk wt entry yang agak kesat sikit bahasa sb aa tgh marah
so sesiapa yang x cukup umo jgn bace entry ni ok
gua mmg cukup mara la kali ni. kalaw lu x puas hati face 2 face la dgn gua jgn la wt prangai pukimak
gua baik dgn lu, gua x carik pasal dgn lu. lu jgn nk wat pukimak dgn gua la sial.
lu apahal ?
kalaw gua x buat jgn la nk  lu ckp kt sume orang la
cukup2 la sundal lu 2 jgn jdkn diri lu sundal lg bangsat 
apa yang lu x puas hati lg dgn gua ?
lu ckp. jgn la nk senyap2 je la sial
lu nk carik pasal lu ckp la 
jgn la nk senyap2 pukimak
gua panas hati dgn lu jgn sampai gua keji lu
lu jgn masok campor la hidup gua
gua x perlu lu la dlm hal gua ni binatang
lu ingat, semua cita yang lu buat sal gua 2 betol ?
huh ?! betol !!!?
gua malas mau ckp, lu burukkn gua, lu cita yang x betol, lu dapat dosa.
Tuhan sudah bg akal, apa pasal lu x guna utk berfikir ?
lu serupa binatang la SIAL!!



No comments:

Post a Comment